טיפ לקראת ירידים ומכירות ביתיות של עבודות יד
... אני יודעת, אבל הרגשתי את הצורך בפרט לקראת הירידים הממשמשים ובאים Off Topic קצת
?איך יודעים שפסח מתקרב
...הפייסבוק מתמלא בהודעות על ירידים, כולם מתחילים לחפש שותפים למכירות ביתיות - התכונה באוויר
העוסקים במלאכת ניהול קשרי לקוחות (מלאכה בה עסקתי כשכירה טרם יציאתי לחירות קריאטיבית מהסוג היצירתי) מכירים היטב את האמירה שצריך להשקיע פי (בין 7ל-10) יותר מאמצים ברכישת לקוח חדש מאשר
.בשימור לקוח קיים
."זה נתון מדהים ו"מוכח
.לא רק בקרב עסקים קטנים, אלא גם (ובעיקר) בקרב עסקים גדולים
?רק לשם ההמחשה - כמה כסף מוציאות חברות הסלולר במרדף אחר לקוחות חדשים, בפרסום, במבצעים
.(...וכמה הן מוציאות על מוקדי שירות? (שאחת המטרות שלהם היא לתת לך שירות שישמור אותך לקוחה
."זה נתון מדהים ו"מוכח
.לא רק בקרב עסקים קטנים, אלא גם (ובעיקר) בקרב עסקים גדולים
?רק לשם ההמחשה - כמה כסף מוציאות חברות הסלולר במרדף אחר לקוחות חדשים, בפרסום, במבצעים
.(...וכמה הן מוציאות על מוקדי שירות? (שאחת המטרות שלהם היא לתת לך שירות שישמור אותך לקוחה
כולנו כל הזמן במרדף אחרי לקוחות חדשים
?איפה נמצא אותם
?באטסי? במרמלדה מרקט? ביריד? בחנויות? בשכונה
?ומה אנחנו עושים כשכבר מצאנו לקוח? כזה שקונה מאיתנו בשמחה והתלהבות? כזה שהיינו רוצים לשכפל
...באלפים
...באלפים
."...אם אשאל שאלה זו בסקר, יש לי הרגשה שהתשובה שאקבל במרבית המקרים היא "עושים כלום
ולכן, הפעם, לפני שאת יוצאת ליריד או למכירה ביתית, חשבי על איך את "אוספת" לך קהל מעריצים. אחד אחד שרק ילכו וימשיכו לקנות ממך אם תשכילי לשמור איתם על קשר - במקום הנכון, בזמן הנכון עם המידע הנכון
.(...ועל כך אולי בפוסט אחר)
.(...ועל כך אולי בפוסט אחר)
..."איך עושים מ"אחד ועוד אחד - שלוש
...ה-מה
.(בשלב הראשון כדאי לאסוף פרטי התקשרות עם לקוחות שקנו (ואפילו מעריצים מתעניינים שלא רכשו
.שם פרטי ומשפחה ואימייל הם הפרטים הבסיסיים
?רוצה שיתנו לך גם מספר נייד? למה? האם ואיך את מתכוונת להשתמש בו
?תאריך לידה? למה? האם ואיך את מתכוונת להשתמש בו
- (...כלומר, כל פרט אישי שאת רוצה שימסרו לך (מזכירה לך, הוא אישי ואינו ניתן להעברה
.כדאי שתהיה לו תכלית, אחרת את סתם מבלבלת את המוח ללקוחות שלך
!!!זיכרי שאת תמיד רוצה להיתפס כעניינית
...ה-איך
?לגבי איך לאסוף את המידע הזה
:השיטות הקונבנציונליות הן
דפי רשימת תפוצה *
"גלוית "שמור על קשר *
איסוף כרטיס ביקור של הלקוח/ה *
?יש לך שיטה יותר יצירתית? דוגמאות מצולמות
...אשמח אם תשתפי בתגובות למטה
.שם פרטי ומשפחה ואימייל הם הפרטים הבסיסיים
?רוצה שיתנו לך גם מספר נייד? למה? האם ואיך את מתכוונת להשתמש בו
?תאריך לידה? למה? האם ואיך את מתכוונת להשתמש בו
- (...כלומר, כל פרט אישי שאת רוצה שימסרו לך (מזכירה לך, הוא אישי ואינו ניתן להעברה
.כדאי שתהיה לו תכלית, אחרת את סתם מבלבלת את המוח ללקוחות שלך
!!!זיכרי שאת תמיד רוצה להיתפס כעניינית
...ה-איך
?לגבי איך לאסוף את המידע הזה
:השיטות הקונבנציונליות הן
דפי רשימת תפוצה *
"גלוית "שמור על קשר *
איסוף כרטיס ביקור של הלקוח/ה *
?יש לך שיטה יותר יצירתית? דוגמאות מצולמות
...אשמח אם תשתפי בתגובות למטה
...ה-למה
וגם - שווה לחשוב מה את נותנת ללקוחות בתמורה לזה שהם מוסרים לך
..."את פרטיהם האישיים ואת ההזדמנות "לבלבל להם את המוח
..."את פרטיהם האישיים ואת ההזדמנות "לבלבל להם את המוח
?'הנחה ביום הולדת / נישואין וכו *
?השתתפות בהגרלה של אחד הפריטים שלך *
?מתנה קטנה וסימלית מעשה ידיך להתפאר - חינם *
סוכריה *
?הבטחה להיות הראשונה לדעת על קולקציות חדשות ומכירות סוף עונה *
?ההזדמנות להיות מעורבת בהחלטות לגבי הקולקציה הבאה *
סוכריה *
?הבטחה להיות הראשונה לדעת על קולקציות חדשות ומכירות סוף עונה *
?ההזדמנות להיות מעורבת בהחלטות לגבי הקולקציה הבאה *
...רעיונות נוספים? אשמח אם תשתפי למטה בתגובות
...בנימה אופטימית זו - מאחלת לך המון הצלחה ומכירות לקראת הפסח הממשמש ובא
See you around
גליה
.נ.ב
.את מוזמנת להירשם לבלוג הזה (למעלה מצד שמאל) כדי לא לפספס ולקבל עדכונים למייל על פוסטים חדשים
...בנימה אופטימית זו - מאחלת לך המון הצלחה ומכירות לקראת הפסח הממשמש ובא
See you around
גליה
.נ.ב
.את מוזמנת להירשם לבלוג הזה (למעלה מצד שמאל) כדי לא לפספס ולקבל עדכונים למייל על פוסטים חדשים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה