יום חמישי, 3 בינואר 2013

!המלצה לסוף השבוע (בהנחה שלא יהיה גשום) - לים עם מצלמה

.((-; לא החלטתי על הסבה מקצועית למדריכת טיולים (למרות שיש לי ניסיון כמש"קית חוויה 
.מה שכן, בסופי שבוע שמשיים במהלך החורף, אנחנו אוהבים ללכת לטייל בחוף הים 
חוף הים - מעגן מיכאל


.למגינת ליבו של בעלי, אני תמיד מסתובבת עם המצלמה
?למה למגינת ליבו
כי יוצא שאני תמיד מדדה מאחורי כולם

?אבל מה לעשות
...כשאני מוצאת אוצרות - אני חייבת לחקור אותם מכל הכיוונים


מאות צדפות וביתן הג'ריקן שנפלטו מהים

!גם אם זה אומר שאני מצלמת כמה עשרות תמונות של... ג'ריקן
((-; חסכתי לך את שאר עשרים וארבע התמונות)

*****
חלק מהאוצרות מאוד שימושיים ואלמלא בעלי (שוב) כנראה שהייתי לקחת אותם הביתה לשיפוץ קל / דקורציה
("הי... מישהו שומע אותי? (דמייני את השיר של "איפה הילד


.בים יש משהו מאוד נוגה בתקופת החורף
.משהו שגורם לך להרהר על משמעות החיים




...על מאין באת

(....ולאן אתה הולך (ברגע שתצליח לאזור אומץ לצאת מ"איזור הנוחות" שלך

.והזמן הכי טוב להרהורים ומחשבות - זה זמן השקיעה
...הפעם (בגלל הקור בעיקר) נאלצנו לחזות בשקיעה מהאוטו בדרך הביתה

...מאחלת לך סופשבוע נעים באשר תבלי/ה

גליה

נ.ב. #1 אם עדיין לא נרשמת לקבל עדכונים על פוסטים חדשים  את/ה מוזמן/ת להירשם בראש הבלוג
.מצד שמאל
נ.ב. #2 אם יש מישהי/ו שעשוי להתעניין בקורס הצילום שאני פותחת  
.(לצילום של עבודות יד לאינטרנט, את/ה מוזמן/ת לשתף ולספר לה/לו (ותודה מראש
.פרטים פה ופה







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה