יום ראשון, 16 בפברואר 2014

חזרתיות או עקרון החזרה בשיווק ופרסום


אחד המפתחות להצלחה בשיווק ומכירה של עבודות יד

אנשים מטבעם של אנשים מנסים למצוא פתרונות ונוסחאות קסם.
כי כולנו היינו מרוצים יותר אם הכל היה בא לנו בקלות ובמהירות...
כששואלים אותי מהי לדעתי הנוסחא להצלחה
בשיווק ומכירה של עבודות יד באינטרנט,
אני אומרת שיש לי חדשות רעות ושיש לי חדשות טובות.

החדשות הרעות הן שאין נוסחא אחת שעובדת לכולן.
משהו שעובד למישהי אחת – לא בהכרח יעבוד למישהי אחרת.


החדשות הטובות הן שיש עקרונות שיכולים להגדיל משמעותית את הסיכויים 

שתצליחי לשווק ולמכור את עבודות היד שלך.
על אחד העקרונות האלה אני רוצה לדבר בפוסט הזה.

מה זה חזרתיות או עקרון החזרה? (Rule of Repitition)

זה בערך כמו פזמון בשיר שחוזר וחוזר כדי שתוכלי להצטרף לשירה...

וזה בערך כמו קמפיין בחירות או כל קמפיין שיווקי אחר –
שחוזרים בו על המסר שוב ושוב...
(עד שאפילו נהפך למטבע לשון... כמו - "לימון מוסיף המון" – זוכרת ;-))



למה אני מתכוונת בחזרתיות בהקשר שלך?


לזה שהלקוחות הפוטנציאלים שלך נחשפים שוב ושוב 
לאותו המסר כדי לבסס אותו במודעות של הלקוח 
וכדי לגרום לו להכיר ולאהוב את המוצר שלך.


החשיפה החוזרת למסר יכולה להיות דרך המוצרים שאת מוכרת 

לדוגמא, רק מוצר אחד בעשרות וריאציות:




החשיפה החוזרת למסר יכולה להיות באופן שבו
את מעצבת את החנות (הקונספט הצילומי):


החזרתיות יכולה להיות במספר הפעמים שהלקוח נתקל בך
(ובין השאר - לכך תורמים האוצרות באטסי...).
רק לשם הדוגמא, הפריט הזה הופיע בכ-900 אוצרות וייצר 16 מכירות...




החזרתיות יכולה להיות במסרים השיווקיים שלך (בלוג, פייסבוק, טוויטר ועוד) - 

באיזו תדירות את מתקשרת עם הלקוחות שלך 
ומה את אומרת להם בכל פעם...



***************** 



ככל שתחזרי על אותם מסרים שוב ושוב (במינון הנכון!!) 

בפני קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך – 
הסיכוי שתצליחי לבסס את עצמך

כמותג בקרב קהל היעד שלך ולמכור יותר – יגדל...

אם הפוסט תרם לך – ישמח אותי מאוד אם תשתפי אותו בפייסבוק או שתגיבי למטה... :-)

ביי בינתיים :-)
גליה


נ.ב. בשבועות הקרובים אני עומדת לקיים דיאלוג שבעזרתו 

ננסה לברר קצת יותר לעומק – מיהו קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך... 
כדי שכל העשייה השיווקית שלך תהיה יותר ממוקדת ואפקטיבית.


אם מעניין אותך להיות חלק מהדיאלוג הזה – 

את מוזמנת להשאיר לי פרטים פה בטופס
ואני מבטיחה להיות איתך בקשר כדי שלא תפספסי...

אם את מרגישה שאת רוצה עזרה עם כל מה שקשור בשיווק הפריטים שאת יוצרת,
את מוזמנת ליצור קשר לפגישת ייעוץ:
0544-820832

4 תגובות: