יום ראשון, 15 במאי 2016

הטיפים של כריסטינה :-)


היי,

לפני פסח, המדוורות שלי (מעצבות שרשומות לקבל ממני דיוור למייל) קיבלו ממני מיילים עם טיפים וכלים לקראת תקופת הירידים והמכירות הביתיות.

כריסטינה, מעצבת תכשיטי גברים, קיבלה את המיילים שלי ושלחה אליי טיפים משלה שיכולים לעזור למעצבות ויוצרות שמוכרות בירידים.


הטיפים של כריסטינה:

טיפים הקשורים לעיצוב הדוכן-

1. לפני שמגיעים ליריד, כדאי לעשות שיעורי בית ולבדוק התאמות בין המפות לפריטים שאת מוכרת.
לדוגמה, למוצרים מכסף רצוי שתהיה מפה בצבע אפור עכבר.
למוצרים מזהב תתאים יותר מפה בצבע ורוד בהיר או לבן.
כדאי להימנע מלהשתמש במפות עם עיטורים וציורים או מפות שולחן לחג. בד בצבע אחיד יתאים בהחלט למטרה.


2. כדאי שתהיה מפה מספיק גדולה שתכסה את כל השולחן / הדוכן.
עדיף שהמפה תכסה גם את החלק הקדמי התחתון של השולחן, וכך נקבל מראה מסודר יותר של הדוכן, ונסתיר מעין הלקוחות את כל הבלאגן של התיקים שנמצאים מתחת לשולחן.
כמו כן, רצוי שתהיה לך מפה נוספת בתיק ליתר בטחון.


טיפים הקשורים להתנהלות כללית ביריד-

יש ירידים קשים מאוד, יש ירידים מתוקים כדבש, וגם יש באמצע...
יש ירידים ללא מכירה ועם תנאים לא פשוטים - שמש, רוח וכו'.
מה עושים?

1. עושים הפסקה קטנה ומרכזים אנרגיות, עוברים למוד של "הכל טוב, אני מאושרת, תודה על מה שיש".
 (אני 3 שנים בירידים. נמצאת מדי שבוע ביריד אחד או שניים לפחות, והגישה הזו ממש עוזרת).

2. מחפשים לשנות!!!! "משנה מקום, משנה מזל".
מסתכלים ימינה ושמאלה ומנסים להבין מה הקהל רוצה או קונה. לאחר מכן משנים. אפשר לעשות שינוי עיצוב על השולחן.
(למשל: אם יש טבעות בקולקציה - אותן כדאי לשים בקדמת השולחן. הבנות לא יכולות לעמוד מול האתגר..... בדוק).
בנוסף לזה, אפשר לבקש מהמארגנים להזיז את השולחן, ועל ידי זה לשנות מיקום. לא תמיד עובד אבל שווה לנסות.


3. נותנים פייט לא קטן מול האנשים שמגיעים אלינו. אנו תמיד מנסים למשוך בשיחה קטנה ולא פולשנית את אותם האנשים שמתעניינים ביצירות שלנו....
 "היי בנות, מה קורה?", "וואי,  איזה צמיד מגניב בחרת... יש לך טעם טוב".
(במקרה שלי, זה הרבה סוג של "היי גבר מה נשמע? יש כאן מלא דברים שיכולים להתאים לך. הצמידים האלו עכשיו באופנה בכל העולם").

 .4. תעשי היכרות בינך לבין הלקוחות שלך, ותחלקי כרטיסי ביקור
רצוי לתת כרטיס ביקור שיש עליו כתובת לדף הפייסבוק שלך.
מהניסיון שלי, בערך 85% מהלקוחות רוצות לדעת אם הן יכולות למצוא את הדברים שלי בדף הפייסבוק.
לקוחה שמגיעה ליריד - לא תמיד יש לה זמן וחשק לקנות באותו הרגע, ולכן חשוב שתהיה כתובת נוספת בה היא תוכל למצוא את הפריטים שלך גם בהמשך.
כדאי להכין כרטיס ביקור בצורה שמושכת את העין. אפשר להוסיף סרט בצבע בולט או אפילו להכניס את הכרטיס לתוך שקית אורגנזה קטנה.


5. אם לא הולך והכל לא ולא ולא... תמיד אפשר לקפל את הדוכן. כן, אם לאחר כמה שעות טובות אין פרנסה, אני ממליצה על... מנוחה (ואני לוחמת לא קטנה אבל זמן מבוזבז לא מתקבל על הדעת), כי יש גם ימים לא טובים וזה קיים בירידים.


 עד כאן הטיפים שקיבלתי מכריסטינה.

אם יש לך טיפים משלך שתרצי לחלוק איתנו וטרם הוזכרו כאן בבלוג - את מוזמנת לכתוב בתגובות שבתחתית הפוסט.

אם את מעוניינת להיכנס לרשימת הדיוור שלי, ולקבל ממני טיפים וכלים שונים שיעזרו לך בבנייה ובפיתוח העסק שלך, שלחי מייל ל-
ואצרף אותך בשמחה.

רוצה לבקר בחנות של כריסטינה? כנסי לכאן- http://www.ogenforman.com/

בהצלחה ונשתמע בהמשך :-)

גליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה